A A A Wróć do normalnego kontrastu
 
Menu
 
Poleć znajomemu Drukuj stronę
!!UWAGA!!

 JEST TO ARCHIWALNA STRONA BIP.

WSZYSTKIE AKTUALNE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE:


WWW.BIP.BIALYSTOK.PL

Rejestr dowodów osobistych

 

Nazwa rejestru

Rejestr i ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz zaświadczeń i zawiadomień z zakresu wydanych dowodów osobistych

Rejestr prowadzi

Departament Obsługi Mieszkańców, Referat Dowodów Osobistych i Spraw Wojskowych

 15-085 ul. J.K. Branickiego 3/5, pok. 5 (parter), fax/tel. 085 869 6414

Sposób udostępniania

Informacje udostępniane na wniosek

 

 

PODSTAWA PRAWNA:

  1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

  2. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U z 2006, nr 139, poz. 993 z późn. zm.).

  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej - Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.

  4. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.04.2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków i sposobu ich wnoszenia (Dz. U. z 2002 r. Nr 62, poz. 564).

  5. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.11.2002 r. w sprawie formularza wniosku o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 201, poz. 1702).

 

Metryczka
Historia zmian
Feedback
Jeśli masz uwagi lub propozycje do tej strony, to napisz do nas.
Wybierz kategorię
Treść:
Adres e-mail Na ten adres zostanie wysłana prośba o potwierdzenie wpisu. Dowiedz się więcej
captcha
Wpisz kod z obrazka
Wyślij wiadomość